Какво правите и с кого се свързвате, ако имате проблеми с плащането с онлайн казино?

Новини

2020-05-11

Първото нещо, което трябва да запомните, ако имате проблем с плащането в онлайн казино, е да не изпадате в паника. Бъдете спокойни и не мислите автоматично, че се случва най-лошото. Въпросът може да бъде технически или чиновнически и такива неща се случват от време на време. Първото нещо, което трябва да направите, е да разберете дали сте изчакали подходящия период от време, преди да изразите своята загриженост. Повечето сайтове за хазартни игри ви казват броя работни дни, които трябва да отнеме оттеглянето или плащането ви. Обикновено запазват тази информация в секцията си с често задавани въпроси, така че да знаете какво да очаквате. Не предприемайте никакви стъпки за разрешаване на проблем с плащането, ако не сте изчакали първо препоръчаното количество време. Например, не правете нищо до шестия ден, ако нормалният период на чакане за обработка на теглене е от два до пет работни дни. Плащанията, които влагате в акаунта си, също могат да получат забавяне. Отново трябва да сте сигурни, че сте извън нормалното време за обработка на плащанията. В противен случай може да скачате пистолета, когато не е необходимо. Обслужването на клиенти винаги е на първо място, което трябва да отидете, ако имате проблем с плащане, което е трябвало да получите от онлайн казино. Уебсайтът най-вероятно ще публикува номера, на който можете да се обадите, ако трябва да изразите въпрос или притеснение. Просто напишете на имейл адреса или се обадете на номера и уведомете лицето за проблема. Отделът за обслужване на клиенти трябва да може да разреши ситуацията вместо вас. Те трябва да имат процес, чрез който могат да проследят транзакцията ви. Те трябва да могат да ви кажат кога са изпратили плащането ви и кога можете да очаквате да получи плащането ви. След като говорите с хората, обслужващи клиентите, можете да се свържете с вашата банка или притежател на карта, за да разберете дали предстои нова транзакция. Например, банката ви може да вижда някои средства, които се готвят да влязат за вас. Те могат да настроят вашето спокойствие относно транзакцията. Ако обслужването на клиентите не успее да разреши вашата ситуация, можете да вземете жалбата си на следващото ниво и да се опитате да се свържете с администраторите или надзорните органи. Ако това не помогне, може да се наложи да се обърнете към адвокат. Освен това можете да напишете отрицателен отзив или да докладвате казиното на вестниците. Можете да използвате същите решения за неизплащане на джакпот от казиното. Ключът е да проучите казиното, преди да се включите в него. Някои казина имат отрицателна история, защото не плащат своите покровители. Уверете се, че няма дълга история на неплащане, преди да започнете да играете там. Проверете дали един реномиран орган следи дейността му. Управляващият орган може да бъде в състояние да се включи, дори ако някой друг не може. Ако направите всички тези неща, имате голям шанс да получите всичките си плащания и да съберете печалбите си.

Какво правите и с кого се свързвате, ако имате проблеми с плащането с онлайн казино?

Последни новини

Индустрията на онлайн казино игри и нейното бъдеще
2022-05-06

Индустрията на онлайн казино игри и нейното бъдеще

Новини